Menü Bezárás
Mit is csináltok?

Ha van egy porosodó laptopod, telefonod vagy bármilyen számítástechnikai eszközöd, amire már nincs szükséged, ott jövünk mi a képbe! Nincs kedved hirdetésekkel bajlódni? Nem szeretnél kétes emberekkel találkozni a termékek átadásakor? Esetleg nem értesz hozzá vagy egyszerűen nincs rá időd? Akkor mi megoldjuk helyetted! Terméked átvétele után: teszteljük, megtisztítjuk, lefényképezzük és meghirdetjük. Ezt követően átadjuk a vevőnek és rövid időn belül utaljuk is neked a pénzt!

Gyakori kérdések
Hogyan, és mennyi pénzt kapok?

Miután a vevő kifizette a terméket, mi néhány napon belül a jutalékunkkal csökkentett összeget átutaljuk a számládra.
Az árazás fülön találod a szolgáltatásunk pontos díjszabását és egy árkalkulátort.

Meddig hirdettek egy terméket?

Minden eszközt minimum három hónapig hirdetünk. Ha ez idő alatt nem sikerül a terméket továbbértékesítenünk, te döntöd el, hogy visszaküldjük neked vagy hirdessük tovább.

Van lehetőségem visszakérni a terméket?

Természetesen van. Minden elállással kapcsolatos információt megtalálsz ITT.

Milyen termékekkel foglalkoztok?

Elsősorban számítástechnikai eszközökkel. Például: laptopok, konzolok, okostelefonok, fényképezőgépek, okosórák stb.

Hibás terméket is átvesztek?

Igen, esetenként előfordul. Ahhoz, hogy tudjuk-e vállalni a hibás terméked továbbértékesítését, keress minket bővebb információért messengeren vagy e-mailben.

Kínáltok felvásárlási lehetőséget?

Igen, van rá lehetőség. Ebben az esetben gyorsabban pénzhez juthatsz, viszont várhatóan alacsonyabb összeget kapsz, mintha továbbértékesítenénk.

Pár ezer forintos termékekkel kereshetlek titeket?

~30.000 ezer Ft alatti terméket nem veszünk át továbbértékesítésre, kizárólag felvásárlásra. Ha nem vagy biztos a terméked értékében, vedd fel velünk a kapcsolatot messengeren vagy e-mailben.

Sikeres eladás esetén a vevő megkapja az adataimat?

Nem. Minden személyes adatot bizalmasan kezelünk. Erről további információt az Adatkezelési tájékoztató oldalon találsz.

Hogyan kezelitek a terméken maradt személyes adataimat?

Az eszközödön maradt személyes adatokért felelősséget nem tudunk vállalni. Átadás előtt ments le róla mindent, amire szükséged van, majd töröld le a készülékről – akár állítsd vissza alapállapotra. Ha ez nem sikerül, elvégezzük mi a visszaállítást értékesítés előtt.

Ha a termékem még érvényes garanciával rendelkezik, az ahhoz tartozó papírokat átadjam?

Igen. Ha személyes adatok NEM szerepelnek a papírokon, akkor azokat továbbítjuk a vevőnek. Ha személyes adatok szerepelnek a garanciális papírokon, akkor azokat NEM továbbítjuk a vevőnek. Utóbbi esetben a problémát mi intézzük, ha a vevő garanciális hibát jelez felénk.

Mekkora méretű terméket vesztek át?!

Erre nincs pontos kikötésünk, de például nagyméretű, irodai nyomtatókkal nem foglalkozunk. Ha nagyméretű terméket szeretnél ránk bízni, mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot messengeren vagy e-mailben.

Hogyan juttassam el hozzátok a terméket?

Elsősorban Foxpost terminálokat és a Magyar Posta csomagküldő szolgáltatásait használjuk. Személyes átadásra Budapest belvárosában van lehetőség, egyeztetést követően (idővel szeretnénk bővíteni ezt a lehetőséget).

Ha csomagként küldöm a terméket, akkor az az én költségem?

Igen, mindössze ennyi a költséged, és a feladatod a folyamat során.

Hol fogjátok meghirdetni a terméket?

Több, különböző webes felületen. Például: HardverApró, Jófogás, Facebook Marketplace és egyéb oldalakon.

Még mindig nem tudod, hogy vállalnánk-e a terméked eladását? Esetleg továbbra sem találtál választ a kérdésedre?

Tedd fel nekünk itt!

Ugrás az oldal tetejére